(044) 593-24-38

















31.01.2018 - В Україні може з’явитися швидкісна колія Одеса-Київ-Львів

Україна спільно з Італією починає підготовку техніко-економічного обґрунтування для впровадження високошвидкісного залізничного сполучення в Україні.

Про це повідомили в прес-службі Мінінфраструктури.

30 січня відбулася зустріч міністра Володимира Омеляна з президентом компанії Italferr Рікардо Марія Монті.

В ході переговорів Омелян підкреслив важливість впровадження високошвидкісного залізничного руху в Україні.

"Це - мегапроект, реалізація якого не тільки змінить залізничний сектор, а й позитивно позначиться на економічному стані ряду регіонів, значно розширить потужності існуючих сфер виробництва і запустить нові", - сказав він.

"Сьогодні разом з італійськими партнерами ми робимо перший крок на цьому шляху", - передають в МІУ слова міністра.

За словами Омеляна, Italferr входить в державну залізничну групу Італії і має більш ніж 30 років досвіду в своєму секторі.

"Ми залучаємо Italferr до розробки ТЕО євроколії сполученням Одеса-Київ-Львів. Вкрай важливо, що зміни в Україні ми починаємо за підтримки провідної європейської компанії", - заявив міністр.

Нагадаємо, в кінці листопада минулого року Омелян оцінив, що швидкісна залізниця Київ-Одеса може обійтися в мільярд доларів.

Відстань між кінцевими точками маршруту потяг долатиме за дві години, а ціна квитка може скласти 500-700 гривень, заявляв міністр.

Як відомо, найпоширенішою у світі шириною колії є 1435 мм (4 фути та 8,5 дюймів). Таку колію мають 60% залізниць світу, зокрема залізниці Північної Америки, Китаю і Європи (за винятком країн СНД, Балтії, Фінляндії, Ірландії, Іспанії і Португалії).

В Україні наразі експлуатуються колії шириною 1520 мм. Так, з середини XIX століття стандартом на залізницях Російської імперії (пізніше - СРСР), Фінляндії і Монголії була ширина колії 1524 мм. З травня 1970 року до початку 1990-х залізниці СРСР були переведені на колію 1520 мм.

На даний час в Україні знаходиться найбільша кількість стикувальних вузлів (близько 15) - на кордоні з Польщею, Словаччиною, Угорщиною та Румунією.


Економічна правда




Президент громадської організації "Поділля"
Артемчук Анатолій Володимирович

ГО “Українська ініціатива„


Поділля – це край, що охоплює частину Центральної та Західної України. Він розташований між річками Дністром, Золотою Липою, верхів’ями Горині, Случі й Росі та Кодимою. Більшість його території займають Волино-Подільська та Придніпровська височини. Тут живе близько десятої частини мешканців нашої держави.

Україна – велика держава, частиною якої є і наш край – Поділля. Це край хліборобів і ремісників, козаків і завзятих воїнів, художників і поетів, кобзарів і вчених. Він був відомий світові з сивої давнини. У часи могутнього Галицько-Волинського князівства його знали під назвою Пониззя, а згодом, з ХІV століття, край набув назви Поділля. Тут народилися Мелетій Смотрицький та Іван Пулюй, звідси пролягли у світ шляхи Соломії Крушельницької і Миколи Леонтовича, Ярослава Івашкевича і Василя Стуса. Тут любили й страждали, ходили за плугом і боронили рідний край наші прадіди. Це – земля наших батьків. Дорожимо нею!
Письменник ХVІ ст.

Про природу Поділля
В опису України, зробленому на початку ХVІ ст. польським письменником Матвієм із Мехова, Поділля називається «родючою країною, досить багатою хлібом і медом». Її грунти відзначалися надзвичайною щедрістю. «Хоча там лише грубо обробляють землю, орють мало й неглибоко, а сіють зверху, пшениця сама росте там три роки підряд тільки тому, що при збиранні хліба під час жнив певну кількість зерен залишають розсипаними по землі, щоб вони зійшли наступного року без оранки й обробітку поля. Трава на пасовищах швидко обплутує і ховає плуг, забутий у трав’янистих місцях. Бджолині рої там кладуть мед не лише в довбанках і дуплах дерев, але й на берегах річок та на землі.

 

 

 

Зроблено у QWERT-media © 2008-2010